اخبار فناوری

قیمت مناسب ترین گوشی های شیائومی

قیمت شیائومی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که هنگام خرید گوشی های هوشمند این برند باید به آن توجه کنید. قیمت یک فاکتور بسیار مهم در هنگام خرید هر محصولی است، زیرا به چیزهای زیادی بستگی دارد. شیائومی برندی است که توانسته محصولات متنوعی را با قیمتی مناسب وارد بازار کند.

این برند تمامی محصولات خود را با قیمت ارزان تری نسبت به شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ عرضه می کرد و همین امر باعث می شد هر مشتری با هر بودجه ای توانایی خرید آنها را داشته باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه این مقاله بهترین و کم هزینه ترین محصولات شرکت چینی شیائومی را به شما معرفی کنیم.

شیائومی؛ بهترین شرکت تولید کننده تلفن همراه اقتصادی

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که چرا قیمت شیائومی برای خرید انواع گوشی موبایل مناسب است. شرکت چینی شیائومی برندی است که فعالیت خود را از سال 2010 آغاز کرد و توانست تا سال 2014 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در چین تبدیل شود.

تولید مدل های مختلف اقتصادی و میان رده این شرکت باعث شده تا شیائومی بتواند فضای وسیعی از بازار را به خود اختصاص دهد. اگر به جای شیائومی برندهایی مانند سامسونگ را انتخاب کنید، باید برای محصولی با همان مشخصات فنی هزینه بیشتری بپردازید.

کدام مدل گوشی شیائومی را با قیمت مناسب بخریم؟

راحت ترین و مقرون به صرفه ترین موبایل های تولید شده توسط این شرکت را به شما معرفی می کنیم تا بررسی قیمت شیائومی و خرید محصولات آن را برای شما آسان کنیم. در این قسمت به بررسی محصولات مقرون به صرفه شیائومی می پردازیم.

گوشی شیائومی پوکو M5s

یکی از بهترین گوشی های موبایلی که می توانید از این برند خریداری کنید Poco M5S است. POCO M5S محصولی پرطرفدار و پرفروش از این شرکت بوده و مشخصات فنی خوبی را به عنوان محصولی مقرون به صرفه به شما ارائه می دهد.

قیمت شیائومی poco m5s ارزش خرید دارد و دلیل آن ویژگی هایی مانند صفحه نمایش 409ppi AMOLED، چیپست Helio G95، رم 8 گیگابایتی و دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی است. البته نباید از قابلیت فیلمبرداری 4K این گوشی هوشمند نیز غافل شد.

گوشی شیائومی ردمی 10 5G

مانند مدل قبلی، شیائومی ردمی 10 نیز قیمت مناسبی دارد و محصولی مقرون به صرفه به حساب می آید. البته اگر به ظاهر این اسمارت فون دقت کرده باشید، ممکن است فکر کنید که قیمت آن گران است یا میان رده است، اما نه!

ابعاد صفحه نمایش این دستگاه 6.58 اینچ است و از دوربین 50 مگاپیکسلی نیز بهره می برد. این گوشی با 6 گیگابایت رم و چیپست Dimensity 700 مدیاتک قدرت پردازش خوبی دارد. ظرفیت 5000 میلی آمپری این تلفن همراه می تواند ساعت های طولانی شما را شارژ نگه دارد.

گوشی شیائومی پوکو M5

اگر می خواهید مقرون به صرفه ترین محصول شیائومی را برای خرید پیدا کنید، باید مدل M5 را نیز در نظر بگیرید. بسیاری از مشتریان از طراحی این محصول انتقاد کردند و از قاب پشتی آن خوششان نیامد، اما این از ارزش خرید آن نمی کاهد.

با پرداخت قیمت شیائومی پوکو M5، صفحه نمایش IPS با رزولوشن 1080 در 2408 پیکسل دریافت می کنید. دوربین به کار رفته در این محصول از 3 سنسور بهره می برد و وضوح دوربین اصلی در حدود 50 مگاپیکسل است.

گوشی 4G شیائومی ردمی نوت 12

استفاده از نمایشگر AMOLED در گوشی هوشمند Redmi Note 12 قیمت این محصول را ارزشمندتر کرده است. طبیعتا عوامل دیگری نیز بر قیمت شیائومی ردمی نوت 12 تاثیر می گذارد که صفحه نمایش 120 هرتزی یکی از این موارد است.

در کنار این نمایشگر از چیپست اسنپدراگون 685 و 8 گیگابایت رم استفاده کردند. از دوربین 50 مگاپیکسلی این تلفن همراه نیز غافل نشوید، زیرا می توانید از آن برای ضبط عکس ها و فیلم های با کیفیت حرفه ای استفاده کنید. مهندسان شیائومی به فکر استفاده از باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپر ساعتی برای این مدل افتاده اند که قطعا بهترین عملکرد شارژ را در این رنج قیمت به شما ارائه می دهد.

گوشی شیائومی Redmi 13C

اگر می خواهید برای یک گوشی موبایل مقرون به صرفه قیمت مناسبی بپردازید، پیشنهاد می کنیم Redmi 13C را در انتخاب های خود قرار دهید. صفحه نمایشی که شیائومی برای این محصول استفاده کرده از نوع IPS و فرکانس 90 هرتز است.

توجه داشته باشید که این صفحه نمایش وضوح پایینی دارد و تراکم پیکسلی آن بسیار پایین است. شما می توانید این محصول را با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی خریداری کنید و از تراشه 12 نانومتری برای اجرای برنامه های مختلف استفاده کنید. دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسلی است که در این بازه قیمتی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.

گوشی شیائومی ردمی نوت 12 آر پرو

آیا به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی با بهترین قیمت هستید؟ همچنین پیشنهاد می کنیم Redmi Note 12R Pro را در نظر بگیرید. Redmi note 12R pro دستگاهی است که طراحی آن شبیه یک محصول میان رده یا پرچمدار است.

می توانید این موبایل را در رنگ های جذاب خریداری کنید و از نمایشگر OLED 120 هرتزی نهایت لذت را ببرید. استفاده از اسنپدراگون 4 با رم 12 گیگابایتی این محصول را به گزینه ای عالی برای گوشی های موبایلی مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

بهترین گوشی های شیائومی را با قیمت مناسب بخرید

خرید از یک فروشگاه معتبر این امکان را به شما می دهد که کمترین قیمت را برای شیائومی پیدا کنید. دیجی کالا فروشگاهی است که این کار را برای شما انجام می دهد. در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فروشندگان زیادی وجود دارند که قیمت های متفاوتی را برای گوشی موبایل به شما پیشنهاد می کنند.

کافی است یکی از مدل های ذکر شده در این مقاله را انتخاب کرده و قیمت آن را در دیجی کالا جویا شوید. سپس می توانید یکی از فروشندگان مختلف را برای خرید انتخاب کنید و سفارش خود را در دیجی کالا ثبت کنید.

نتیجه

گوشی های موبایل مختلفی توسط شیائومی تولید شده است. محصولاتی با قیمت پایین شیائومی برای افرادی که به دنبال کارهای ساده روزمره و عکاسی هستند پیشنهاد می شود. اگر استفاده حرفه ای از تلفن همراه دارید، باید مدل های میان رده را انتخاب کنید.

با این حال، شیائومی تلفن های همراه مقرون به صرفه ای تولید کرده است تا بتوانید با خیال راحت یک محصول کم هزینه خریداری کنید. سعی کنید یکی از محصولاتی را که در این مقاله ارائه کردیم انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا تمامی این مدل ها را با قیمتی عالی در اختیار شما قرار داده است، کافیست به این وبسایت مراجعه کرده و گوشی موبایل مورد نظر خود را بصورت آنلاین سفارش دهید.

منبع: https://مایفون مگ.ir/2024/06/27/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C/

تحریریه مای فون مگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا